Sem Polska Logo

Motoreduktor ślimakowy – specyfikacje

  • wielkości mechaniczne: 0,25, 030, 040, 050, 063, 075, 090, 110, 130, 150
  • mocowanie: uniwersalne, kołnierz, ramie reakcyjne
  • przełożenie: 7,5 – 100
  • moc: 0,06KW  15.0KW
  • moment: 1,5NM  2000NM
  • wykonanie: 025  090 aluminium, 110  150 żeliwo

Motoreduktor ślimakowy, Przekładnia ślimakowa

Przekładnia ślimakowa, w porównaniu choćby do walcowej, na ogół znacznie lepiej radzi sobie w aplikacjach wymagających tak zwanej samohamowności. Proces ten skutkuje powstawaniem znacznego tarcia, jednak w odniesieniu do wysokiej klasy motoreduktora ślimakowego nie trzeba obawiać się tego zjawiska, ponieważ na pewno nie doprowadzi ono do spadku wydajności działania bądź awarii przekładni.

Skuteczne przenoszenie dużych obciążeń dzięki motoreduktorom ślimakowym

Oferowane przez SEM POLSKA motoreduktory ślimakowe występują w różnych odsłonach. Ich niejednolitość zauważalna jest m.in. pod względem rodzaju mocowania (uniwersalne, kołnierzowe lub przy zastosowaniu ramienia reakcyjnego), wielkości mechanicznych (m.in. 0,25; 050 oraz 150), czy materiału wykorzystanego podczas produkcji (aluminium bądź żeliwo). Istotną cechą wszystkich naszych przekładni ślimakowych jest natomiast fakt, że za ich pomocą można tworzyć różnego rodzaju napędy, co stanowi rezultat wykonania ich w taki sposób, by swobodnie mogły łączyć się z innymi elementami, np. wariatorem, a także przystawką zębatą. Proponowane motoreduktory ślimakowe gwarantują jednocześnie jak najbardziej poprawną współpracę posiadanych przez siebie ślimaków z zębami i ślimacznicy, co pozwala im efektywnie przenosić obciążenia w skali nawet kilku tysięcy do jednego (w przypadku korzystania z modelu dwustopniowego).

Przekładnia ślimakowa żeliwna lub aluminiowa

Motoreduktor ślimakowy z żeliwa lub aluminium zapewnia swoim użytkownikom długą trwałość, która z kolei przekłada się na poprawne funkcjonowanie każdego typu napędu, który z niego korzysta. Warto także pamiętać o tym, że w niektórych z nich opisywana przekładnia może pełnić również rolę mechanizmu samohamownego, co bywa pożądanym rozwiązaniem np. w dźwignikach ślimakowych. Motoreduktory ślimakowe w nich wykorzystywane funkcjonują jako przekładnie i zarazem hamulce, dzięki czemu nie zachodzi konieczność stosowania dwóch różnych komponentów, których zadaniem byłoby pełnienie po jednej z dwóch wymienionych ról. Częste odwoływanie się do możliwości przekładni ślimakowych przez konstruktorów poszczególnych mechanizmów nie powinno więc nikogo dziwić, ponieważ wiąże się z wieloma, przedstawionymi powyżej korzyściami, o których przekonują się stale Klienci SEM POLSKA.

Przekładnia ślimakowa – charakterystyka

Jak już zostało wspomniane, przekładnia ślimakowa skutecznie przenosi duże obciążenia. Śrubowa linia zębów ślimaka znajdująca się w opisywanej przekładni jest odpowiedzialna za jeden obrót ślimaka, który to z kolei jest równorzędny z przesunięciem zębów o wielkość skoku. Podczas przesunięcia zębów ślimaka dochodzi do wykonania obrotu ślimacznicy o jeden ząb. Dzięki temu, że przekładnia ślimakowa charakteryzuje się wysoką trwałością, solidnością oraz uniwersalnością znajduje wielu zwolenników.

Jeśli jesteś zainteresowany przekładnią ślimakową z naszej oferty, złóż zapytanie klikając poniżej. Zachęcamy również do zapoznania się z podaną specyfikacją przekładni ślimakowej (m.in. mocowanie, przełożenie, wielkości mechaniczne, moment i wykonanie).

Cofnij
Ładowanie